A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2007/01/06

One Ring to rule them all

Új nap, új post.
Mai témánk a könyvek. Illetve a kedvenc könyveim.
Ezekből van egypár, de a Number One a Lord of the Rings vagyis a Gyűrűk Ura.
Tolkien mester munkáját 12 évesen olvastam először, és meghatározó volt az izlésem és személységem alakulásában. Gimlinek köszönhetem a hosszú hajam és a nagy szakállam ami úgy idegesíti a nővérem. Köszi Gimli:)
Azóta szeretem a kaland, fantasy és sci-fi regényeket. Jó belemerülni a könyvekbe és elfeledkezni a holnapi vizsgáról. Meg minden másról. Igen élénk a fantáziám és szeretem a hősőket.
Régebben próbálkoztam regényírással, de nincs elég türelmem, nem tudok jól fogalmazni és túlságosan sokszor kalandozik el a figyelmem, nem tudok sokáig egy dologra koncentrálni. Úgyhogy máshogy kell elérnem hogy híres és gazdag legyek... (sóhaj:)

***

Elkezdtem összeállítani egy listát a filmekről amiket látnod kell ha én akarsz lenni:)

Nincsenek megjegyzések: