A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2011/11/02

Muhahhhahaha Safety!

Már január óta egy laborban dolgozom, jó kis hely. Van amikor sok munka van, van amikor már tizenegykor nincs mit csinálni. Munka nincs, csinálni lehet egy-két dolgot :). Például meg szoktam nézni a főnököm irodájában található rengeteg prospektus és katalógus valamelyikét. Mindenféle laborfelszerelés meg műszer van bennük, vannak érdekes dolgok is. Például csinálnak külön szakáll takaró maszkot. Olyan mint ami a hajra való csak ezt szakállra lehet húzni.:)
A minap is épen ezt csináltam, amikor ráakadtam az alábbi érdekes katalógusra.


Egy retro stílusú őrült tudóst tenni a biztonsági labor felszerelések katalógusár a hatalmas ötlet. Ha nem is vesz az ember semmit, már a katalógus végig lapozásával jól szórakozhat. Ha elég képzelő ereje van az embernek még egy kis sztorit is kitalálhat hozzá (amolyan Bolygó Kapitánya egyszerűségűt. Gyűrűs gyerekek nélkül).


A Lex Luthor és a Zöld Manó keresztezéséből megalkotott Zőldgonosz, a Főgonosz nem biztonságos és környezetbarát laborjában dolgozik az Őrült Tudós.


"Világszenzáció, veszélyben a Világ! Zőldgonosz laborjában hamarosan elkészül a Végfegyver! Világszenzáció, csak ötven cent!"


"Valamit tenni kell a Zöldgonosz ellen, Uraim!"


"Nekem van egy briliáns ötletem! Hívjuk a Palackos Nőt!"


"Igen Elnök úr, azonnal kapcsolom a Palackos Nőt."


Egy Biztonságos Palackkal minden megoldható!


Hah, beépülve telepítettem egy bombát a Biztonságos Palack mellé. Most majd meglátja a Zőldgonosz, hogy milyen fontos a munkavédelem (is).


"ÁÁÁÁÁ, bomba van a laborban, SEGÍTSÉG!"


"Ugyan már, az én szupertitkos laboromban nem lehet bomba!"


"A terültet lezártuk, nem mehet tovább."


Ka-Poww!


"Hmm, hála ennek a Biztonságos Palacknak, csak a Végfegyver semmisült meg. A világ megmenekült!"


"Ohh, legközelebb én is ügyelek a biztonságra. És én leszek a Világ Ura!!! Muhahhhahahaha...."

És a slusszpoén:
Még a skótok is ezt ajánlják.

A képek a S.C.A.T. Lab 2009/2010-es katalógusából vannak.

Nincsenek megjegyzések: