A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2008/06/23

Macikapitány ajánlata a 26. hétre

Hát én előre megmondtam, hogy a rendszeres heti ajánlás nem fog menni, ahhoz én túlságosan lusta vagyok. Azért megpróbálok legalább kéthetente pár filmet ajánlani, meg valami egyéb postot is összehozni. Akkor lássuk mi jutott erre a hétre.

Hétfőre nincs semmi, hacsak sorozatok nem (lásd az előző postot).
Kedden a Tv2-n 01.10-től lesz a Perlasca - Egy igaz ember története, egy megrázó film egy bátor olaszról a második világháború végi budapesten.
Szerdán jön a Vakok földjén a Viasat 3-on 23.05-től. A tv újság alapján valami z utáni kategóriás baromságnak tűnt, de az imdb.com-on utánnanézve kiderült, hogy még jó is lehet (én még nem láttam). Láttam viszont a A Kincses sziget kalózai-t (többször is; kalózokból sosem elég), amely a Zone Europán lesz 20.00-tól (és ez az adó pont nincs benn a tv csomagunkban:(((). De úgyse tudnűm nézni mivel 20.10-től megy az m1-en a EB első elődöntője, szereplők Németország-Törökország (az eb és a vb az egyetlen futball ami érdekel). Hajrá németek!
Csütörötkön jön a második elődöntö a személyes kedvenceket, (mindig nekik drukkolok, de sose jutnak el a döntőig) a hollandokat, kiverő Oroszország és a nővérem utolsó bentmaradt kedvence, Spanyolország részvételével. A foci után jöhet egy kis borzongás 02.30-tól
A kocka képében; film+ amúgy. Egész jó, de csak egyszer nézhető .
Péntek a nővéremé, a Viasat 3-on jön a
Házasságszerzők 23.05-től (mért teszik ilyen későre a filmeket?? Rejtély). Kár, hogy szinkronizált, eredeti nyelven még jobb. Illetve lesz még egy klasszikus Jackie Chan, a Balhé Bronxban, film+ 01.00.
Szombaton tessék kimenni a szabadba, nem lesz semmi érdekes.
Vasárnap jöhet az egyik örök kedvenc, Krokodil Dundee 2. a tv2-őn 16.30-tól (az első rész is jó, de első részeket a tv-ben nem nagyon adnakvalamiért). 20.10-től Eb döntő az m1-en, ugyhogy ebben az idő sávban mást nem érdemes ajánlani. Azért ott van a Wing Commander - Az űrkommandó a film+-on 19.30-tól. Számítógépes játék alapján készült, szóval ne várj tőle sokat. Nekem azért tetszett (bár nekem nem kell sok, hogy jól szórakozzak egy sci-fin:). És a héten utolsóként jöhet egy igazi agyzsibbasztó baromságnak igérkező alkotás, Óriáshangyák 00.55-től, szintén a film+-on.

Hát ennyi erre a hétre. Kellemes szemrongálást.

UI: Érdekesnek igérkezik a VH1 eheti Top 50-e szombaton, benne a
Top 50 videóklipben szereplő színész, 16.00-tól.

Nincsenek megjegyzések: