A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2008/04/17

Long time ago in a galaxy far, far away...

Vagy nagyon közel, és nem is olyan régen...

Szóval volt egy jó álmom ma reggel (úgy fél tíz körül, egészen korán:), amire már egyáltalán nem emlékszem, csak arra hogy volt a végén valami zaj. Aztán felébredtem és kiderült, hoyg csöngettek. Méghozzá a postás! Hó-Hó-Hó - mondta volna, ha pirosban lett volna, nem zöldben, és úgy december vége felé járnánk. Így csak a nevemet kérdezte, aztán a kezembe nyomott egy csomagot.
Yeeeesssss! Megjött amcsiból a cucc, amire pillanatnyi elmezavaromban, és szokás szerint alapos átgondolás után licitáltam az e-baynek nevezett árverési oldalon. Ami tulajdonképpen egy jól kitalált pénzszívógép.
Amúgy az alapos átgondolás valahogy így néz ki nálam:

Az megszállott gyűjtő és az értelem hangja
Dráma egy felvonásban

Szereplők

Én, n°1: Én, mint a mániákus figuragyűjtő, és pénzszóró.
Én, n°13: Én, mint az értelem hangja. Vékony hangja. Nagyon vékony hangja. Ami azt illeti nem is igen hallom, a többiek zsivaja elnyomja a hangját.

Helyszín: nagy szoba, kevés hely. Körben könyvespolcok, szekrények tele figurával. Egyik sarokban munkaasztal, telezsúfolva félig kifestett figurákkal. Az egyik asztalon számítógép. A gép előtt szakállas, szemüveges srác figyeli a monitort. Egyik vállán láthatatlan ööö izé gubbaszt - nem lehet kivenni az alakját. A kalapácsot, amivel a srác fejét veri, azt jól látni. Meg hallani.

- Megvegyem? - Én, n°1
- Ne! - Én,°13
- De igen!
- De alig van pénzed!
- Na és, majd lesz még.
- De munkád sincs!
- Majd az is lesz.
- Na jó akkor legalább limitáld az összeget.
- Arról lehet szó.

Két nap múlva
- Hé! Nem arról volt szó, hogy limitálod az összeget??? - Én,°13
- Hmm? Ja, de. De ez a pár dollár plusz nem oszt - nem szoroz. Ez még úgy is csak megtakarított pénzem harmada. - Én, n°1
- És a postaköltség?!?!?
- Ja, hát az még hozzájön. Azért licitálok még két cuccra.
- MIII!!!
- Így jobban megéri.

Licit vége előtt fél órával
- Fene! Lecsúsztam a lázadó katonákról, meg a stormikról...:( - Én, n°1
- Hah! Legalább olcsóbban megússzuk! - Én,°13
- Eh, ne izgulj már annyit, még így is megmarad a pénzem fele.
- Tessék?? A kétharmadról volt szó! Kétharmadról!!
- Mondtam, hogy ne izgulj. Ebben egyébként is benne van már a postaköltség is.
- Te *************! Elegem van belőled - sértődötten elvonul.
- Aham... - Én, n°1 nem figyel, még emel két dollárt az utolsó licitnél - remek. Hatból négy nem is rossz. Akkor az összesen ... MENNYIII???? A fene esne belém...

Vége

Na, szóval ez jött ma reggel, aminek nagyon örültem. A figurák (40, már nem gyártott Star Wars figura a West End Games-től) nagyon szépek, csak az egyiknek letört a keze mire ideért Amerikából. Vettem négy könyvet is, az egyik a figurákhoz való szabálykönyv, de a másik három is megérte a pénzét. (Na persze! - horkant egyet Én, n°13 - Olcsóbban megúsztad volna, ha vársz még pár napot...) Az egyik pl . egy 95 oldalas leírás a Halálcsillagról, illusztrációkkal. Tök jó:)
Viszont ezzel a kis akcióval sikerült elérnem, hogy amíg nem keresek egy nagyobb összeget megint, vagy nem lesz munkám, nem vehetek figurát:(((




Nincsenek megjegyzések: