A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2009/08/02

The winner takes it all

Ahoy!

Az utóbbi 3 héten részt vettem életem első figurás stratégiai játék versenyén. A bolt ahol most dolgozom, rendezte és legnagyobb meglepetésemre nem lettem utolsó. Csak utolsó előtti :)
8 indulóból nem is olyan rossz, ráadásul a második csatámat esélyem sem volt megnyerni. Viszont a másik két csatámat élveztem. Ráadásul én voltam az egyetlen aki az első helyezettől pontot szerzett:) A másik két ellenfelét 20-0-ra verte, ellenem csak 14-7-et ért el :D
Azért továbbra is úgy gondolom, hogy a verseny eléggé kiöli a FUN-t a játékból. Mindenesetre a versenyszerű játék teljesen más élmény, mint egy baráti meccs. Majd még meglátjuk indulok-e a következőn.

Amúgy a szokásos lustaság miatt nem volt blogolás, de tervbe van véve egy hosszabb írás a figura festésről és konvertálásról, illetve ígértem egy bejegyzést a Starcrash című frenetikus filmről is. Valamikor az is meglesz

Nincsenek megjegyzések: