A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2008/09/16

Summer of '69 '08

Ahogy ígértem írok pár sort milyen nyaram volt.

Összességében nem volt rossz, nem unatkoztam olyan sokat, mint általában:)

Élveztem a hetet amikor itt volt a Barni, jókat szórakoztunk együtt, például összeraktuk az összes legot. Nem kis munka volt, de nagyon élvezetes.

Aztán ott volt az a két hét, amit a Gajás táborban töltöttem. Az is nagyon jó volt, főleg, hogy tavaly nem volt. Hiányoltam is. Több olyan dolgot is csináltam a táborban amit még nem vagy nagyon régen. Például életemben először bowlingoztam, elég vicces volt. Aztán 7 év óta először fürödtem a Balatonban, meg ki tudja, mióta láttam utoljára hullócsillagot. Hát a táborban az is megvolt. A külföldi önkéntesek, mint eddig, most is jó arcok voltak, és most is sajnáltam, hogy csak két hét volt.

Balról haladva fordított U vonalban Dragana Szlovákiából, Cem (ami kiejtve a Csem és Dzsem között volt valahol) és Ibo Törökországból, Javi (Hevi) Spanyolországból, Adrianna Franciaországból és Ann(-Gale) Belgiumból.


Aztán ott volt az ominózus eset az áram lekapcsolással… Erről inkább nem is írók.

Hát röviden ennyi lenne, jó nyaram volt, bár remélem, hogy a következőt már szabadságon töltöm el:)

Nincsenek megjegyzések: