A hét ajánlata

Meleg tea ;)

2008/01/11

A hiba az én készülékemben van

Arrrrgg...

Múlt hét szerda-csütörtök környékén az asztali pc-m úgy döntött sztrájkolni fog. (Pedig csak napi 20 órát dolgoztatom, átlagban.) Először azt hittem a fő vinyó ment gajra, rajta kb 50 GB-nyi pótolhatatlan adattal. Szerencsére kiderült, hogy csak a windos mondta be az unalmast (megint). Szóval az adatok megmaradtak, de a vinyót akkor is cserélni kell, mert már az sem bírja sokáig. Hát cseréljük, inkább költök rá egy kicsit (plusz így még több helyem lesz, egy nagyobb merevlemezzel), mint hogy két hét múlva tényleg meghaljon.

Erre ma kiderül, hogy az alig két és fél éves videokártya is bedöglött. Szóval megy bele vissza a régi ami már elmúlt 5 éves (és nem emlékszem, hogy azért cseréltük-e le mert nem működött rendesen, vagy mert éppen volt pénzem egy jobb kártyára... nemsokára kiderül). Szóval vennem kell egy új kártyát, és ha már veszek egyet, akkor olyat, ami tud is valamit. Vagyis a decemberi alkalmi munkával keresett pénzem, meg amit most januárban fogok keresni szépen el is megy az új videokártyára.

Pedig én az alaplapot meg a procit akartam frissíteni... A táp karácsony előtt halt meg, a monitor meg valamikor tavaly tavasszal mondta be az unalmast. Szerencsére ezek pótlását nem én fizettem (bár, mintha a monitorba beszálltam volna pár ezressel... vagy csak akartam?). Erre most se új proci se új alaplap, egy dolgokról nem is beszélve. Akartam bővíteni a Gemmell és a Star Wars könyvtáram, meg pár új figurát is be akartam szerezni... A munkanélküliség szívás, kéne már egy jó állás hátszámjegyű fizetéssel.

Ha minden jól megy (mér menne? hétfőre kiderül még valamit ki kell cserélni...) akkor hétfőtől lesz megint nagy gép, ha nem akkor nem tudom. A lényeg, hogy amíg nem kapom vissza a pc-t nem lesz több post (nem mintha ez olyan nagy érvágás lenne, eddig is kb havonta egyszer írtam), pedig az egyik újévi fogadalmam volt a gyakrabban való postolás. Hát ennyit erről.
Mivel még mindig anyám laptopjáról írok, amin még mindig nincs szövegszerkesztő, ismételten elénézést a helyesírási hibákért.

Amúgy lehetővétettem, hogy bárki tudjon kommentelni, már ha valaki akar. Csak szólok.

Nincsenek megjegyzések: